Szkolenie z pozycjonowania dla małych firm (SEO dla ludu)

26 Lis 2012 Brak komentarzy

Czy chciałbyś, aby Twoja strona była wyżej w wynikach Google?
Tak brzmiało pierwsze, „podchwytliwe” pytanie, jakie zadaliśmy w naszej ankiecie dotyczącej pozycjonowania. Na to i inne pytania otrzymaliśmy ponad 200 odpowiedzi. Na ich podstawie przygotowaliśmy szkolenie, które odpowiada na realne pytania i problemy właścicieli stron.

więcej »

Czekają mnie 3 równoległe procesy z klientem (wideo)

08 Lis 2012 Brak komentarzy

Jak myślisz, gdy zliczę obecne wyniki firmy w każdej z omawianych w tym wideo pozycji, a następnie nieco się wysilę i zwiększę je tylko o 10%, to jak duży wzrost otrzymam? Jak bardzo urosną obroty mojego biznesu?

więcej »

Kopiowanie profili w Google Analytics

31 Paź 2012 Brak komentarzy

W czasie szkoleń, gdy opowiadam o poprawnej konfiguracji konta Google Analytics, zawsze zachęcam aby dla każdej strony, dodać minimum dwa profile.

Jeden przeznaczony do codziennego użytku, a drugi jako punkt odniesienia i kopia zapasowa. Google postanowiło ułatwić nam to zadanie, dodając całkiem nową funkcję, kopiowania profili.

Jeżeli aktywnie korzystasz z Google Analytics, zakładasz często nowe konta i/lub też tworzysz dużo profili do testów, na pewno docenisz tę nową funkcję.

więcej »

Strategia marketingowa e-usług – jak tworzyć koncepcję promocji (wideo)

25 Paź 2012 Jeden błyskotliwy komentarz!

(…) A potem trach

I koniec planowania. Czarna dziura. Teraźniejszość. I już budujesz e-biznes. Tak bez planu, strategii, przemyśleń, idziesz na żywioł. Nawet samo myślenie o strategii i planie jest nieprzyjemne. Tak, ta część planowania już nie jest tak miła, jak (…)

więcej »

8 sposobów zarabiania w internecie na darmowych usługach

18 Paź 2012 Jeden błyskotliwy komentarz!

Zastanawiasz się, jak spieniężyć swój pomysł na biznes w sieci? Ja także o tym myślę:)

Przejrzałem wiele stron w sieci zastanawiając się w jaki sposób generują przychody i zebrałem osiem, moim zdaniem najpopularniejszych, metod zarabiania na darmowych usługach. Być może któryś z nich idealnie wpasuje się w Twój pomysł na biznes.

więcej »

Czy dbasz o te 2 obszary e-biznesu?

11 Paź 2012 Brak komentarzy

W marketingu internetowym diabeł tkwi w szczegółach. Bardzo często zapominamy skąd wywodzi się potrzeba promocji i na co ma wskazywać jej rezultat. W internecie, rządzi posiadacz złota. Czyli klient. To on ma złoto które chcemy pozyskać z jego kieszeni. Klient głosuje portfelem. Poniższy rysunek obrazuje podział na dwa ważne obszary o które trzeba dbać. Zatem […]

więcej »