Jak lepiej wykorzystać linki sponsorowane?

30 Mar 2011 Brak komentarzy

W artykule Gdzie kierować klientów z wyników wyszukiwania pisałem o podziale zapytań do wyszukiwarki na dwa rodzaje: ogólne i szczegółowe. Niezależnie od tego, jakie wyrażenie odwiedzający wpisał do wyszukiwarki przed przejściem do naszego sklepu, nie zawsze uda nam się skłonić go do dokonania zakupu. Zastanówmy się zatem, co można zrobić, aby nie stracić takiego klienta. Każde […]

więcej »

Wirtualność – najważniejsza cecha Internetu

21 Mar 2011 Brak komentarzy

Internet ma różne zalety i cechy, np.: ogromny zasięg, szybkość i łatwość komunikacji, łatwość automatyzacji czy znakomita mierzalność. Jednak to wirtualność jest jego największą zaletą. By się temu lepiej przyjrzeć, porównam świat rzeczywisty do świata wirtualnego, czyli porównam biznes prowadzony tradycyjnie z jego internetowym odpowiednikiem. Dowiesz się, na co zwrócić szczególną uwagę, robiąc to w […]

więcej »

Wzór na sukces (wideo)

21 Mar 2011 Brak komentarzy

Ludzie szukają różnych sposobów na odniesienie sukcesu. Najlepszym rozwiązaniem byłby gotowy przepis, dający łatwe i szybkie efekty, najlepiej bez nakładów pracy. Nieliczni czasem dostępują zaszczytu i mogą potem swojemu pracodawcy powiedzieć: „Lotto mi to” lub otrzymują spadek. Ja zrezygnowałem z metody „chybił trafił”. Uznałem, że najłatwiej do sukcesu dojść samemu. Nawet najbogatsi tego świata zawszę […]

więcej »

Gdzie kierować klientów z wyników wyszukiwania i reklam?

12 Mar 2011 Brak komentarzy

Każdego dnia z wyszukiwarek internetowych korzystają miliony użytkowników, przeglądając wyniki w poszukiwaniu informacji. Jest to niebywała okazja dla właścicieli sklepów internetowych, aby wykorzystać dostępne rozwiązania do promocji swoich witryn i skłonić użytkowników do dokonania zakupów. Wykorzystując wyszukiwarki, możemy szybciej dotrzeć do klienta poprzez: pozycjonowanie, płatne reklamy (linki sponsorowane). W obu przypadkach musimy zaangażować pewne środki. […]

więcej »