Strategia marketingowa e-usług – jak tworzyć koncepcję promocji (wideo)

25 Paź 2012 Jeden błyskotliwy komentarz! Autor:

Felix Baumgartner wykonał skok z ponad 36 kilometrów! Udało mu się. Był mega szczęśliwy jak wylądował. Kilka minut lotu, a jaki ogromny sukces! Popularność, wywiady sława, pieniądze.

To jest ostatni etap

Uwielbiasz marzyć o sukcesie? Wyobrażać sobie, że Tobie się udało? Wyobrażać sobie, jak e-biznes który wdrażam chwyci i da mi lekkie życie. Ja uwielbiam poczuć w wyobraźni smak zwycięstwa i sukcesu. Dokładnie z takimi myślami robię e-biznes: by łatwiej zarobić na życie, by mieć lżej i więcej czasu na ulubione podróże.

A czy wiesz, że właśnie takie marzenia, to nic innego jak ostatni etap planowania? W takim marzeniu o sukcesie widzimy nasz e-biznes w jego końcowej fazie, tej która nas całkowicie zadowoli i da poczucie spełnienia. Ten końcowy etap planowania uwielbiamy. Pozwala nam namacalnie odczuć, że to już to, co oczekujemy.

A potem trach

I koniec planowania. Czarna dziura. Teraźniejszość. I już budujesz e-biznes. Tak bez planu, strategii, przemyśleń na żywioł. Nawet samo myślenie o strategii i planie jest nieprzyjemne. Tak, ta część planowania już nie jest tak miła, jak rozmyślanie o finale i sukcesie. To jak z wspinaczką, sam wiesz bywa strasznie ciężka, męcząca, często chcemy zawrócić z tej stromizny. Pomyśl co się dzieje, jak jednak dojdziesz na szczyt: ten piękny widok, ta duma z sukcesu, ta frajda z pokonania słabości, które w tym momencie wcale nie wydają się już tak ciężkie, jak na trasie. Chcesz wejść na szczyt by zobaczyć ten piękny widok? Musisz się wspinać. Chcesz odnieść sukces w e-biznesie? Musisz to zaplanować: co i jak, kiedy i z kim. Słowem: przemyśleć.

7 lat przygotowań

4 minuty 22 sekundy trwał skok Felixa Baumgartner. Planowanie i opracowanie strategii by to zrealizować zajęło ponad 7 lat. Nie mówiąc o latach treningów w skokach spadochronowych.

Video

Obejrzyj video w temacie:

Strategia marketingowa e-usług – jak tworzyć koncepcję promocji„.

Gdzie właśnie sporo mówię o planowaniu i opracowywaniu strategi dojścia do zaplanowanych efektów. Temat prezentowałem na spotkaniu w Łodzi w ramach Akademii E-biznesu realizowanej przez PARP.

 

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.

 

Program konferencji jest skonstruowany tak, aby osoby zajmujące się e-biznesem, miały możliwość prześledzenia kompleksowego spojrzenia na ich biznes. A Ci, którzy myślą o przygotowaniu i wdrożeniu nowej e-usługi wiedzieli, jak profesjonalnie przygotować się do realizacji projektu i jak go z sukcesem wdrożyć.

Swoje doświadczenie i wiedzę na Akademii E-biznesu przedstawiało wielu cenionych specjalistów. Warto obejrzeć wszystkie wystąpienia oto link:

http://www.youtube.com/user/WEBGOVPL

 

Podziel się ze znajomymi:
  • Facebook
  • Blip
  • Flaker
  • Gadu-Gadu Live
  • Wykop
Tagi: , ,

Autor:

Od 1994 roku obecny w Internecie. Publikował w prasie komputerowej kursy budowy stron www. Doradza i wspiera rozwój wielu e-biznesów. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętej tematyki e-biznesu. Posiadacz certyfikatu zaawansowanego mówcy organizacji Toastmasters International.
Podziel się ze znajomymi:
  • Facebook
  • Blip
  • Flaker
  • Gadu-Gadu Live
  • Wykop

Jeden błyskotliwy komentarz!

  1. Jan Paweł Tomaszewski says:

    Adam świetnie porównałeś sukces w ebiznesie i jego planowanie do tego jakże niezwykłego skoku:)

    W sumie nic nie znaczący dla wielu ludzi, a jednak dla innych to milowy krok.
    Czas przygotowań jest wspaniałym czasem. Nigdy jednak nie powinniśmy zapomnieć skoczyć.

    W moim przypadku jeden z takich okresów to czas treningów do maratonu. Smak realizacji i dopcięcia celu…. żadna kuchnia go nie zastąpi :)
    Teraz czas skoku w szerokopojęty biznes:)

    Pozdrawiam serdecznie
    Pasjonat Rozwoju Osobistego
    http://JanPawelTomaszewski.pl

A Ty co o tym myślisz?

Dodaj swój komentarz!