Materiały wideo

Internet w biznesie czy biznes w Internecie?

Na początku zawsze jest myśl. To przez nią i od niej wszystko się zaczyna. Każda idea, każdy zrealizowany pomysł na e-biznes narodził się z myśli jaka wykiełkowała w umyśle. Zatem myśl i bogać się jak to w swojej książce pod tym samym tytułem przedstawił Napoleon Hill.

Ten dział materiałów filmowych dostarcza informacji jak to wszystko sobie w głowie poukładać by zbudować solidny fundament pod e-biznes. Zawarta tu wiedza pomoże Tobie sprawnie wpłynąć na wody e-biznesu i ominąć mielizny na których możesz tak łatwo osiąść nie znając tematu po którym zamierzasz żeglować. A po co tkwić z biznesem w internecie w martwym punkcie?

Dwa światy

Dwa światy

Internet w biznesie czy biznes w Internecie? Część 1

Jak to w życiu także e-biznes kręci się na około czegoś. Czym jest owe coś, swoiste "centrum świata" e-biznesowego? Będziesz zaskoczony...

więcej

Worek zasad do zastosowania

Worek zasad do zastosowania

Internet w biznesie czy biznes w Internecie? Część 2

Zasady są po to by je stosować. A może wyznajesz zasadę, że po to by je łamać? Łamanie zasad e-biznesowych jest jak palenie pieniędzy - powinno być karalne ;)

więcej

Ludzie czynu

Ludzie czynu

Internet w biznesie czy biznes w Internecie? Część 3

"Pracuj, pracuj a garb Ci sam wyrośnie". No właśnie czy ta sentencja aby nie jest złowrogo prawdziwa dla Ciebie w Twoim biznesie?

więcej

Jakiego masz wirtualnego pracownika?

Jakiego masz wirtualnego pracownika?

Internet w biznesie czy biznes w Internecie? Część 4

Wirtualność to jedna z naważniejszych zalet Internetu. To właśnie z niej wprost wynika co jest Twoim pracownikiem w Internecie. A skoro dowiesz się co to jest to będzie wiadomo jak o to zadbać.

więcej

Panel dyskusyjny

Panel dyskusyjny

Internet w biznesie czy biznes w Internecie? Część 5

Odpowiedzi na wybrane ciekawe pytania jakie pojawiły się po nagraniu materiału filowego na Akademii Skutecznego E-biznesu.

więcej

Strategie biznesowe

Spróbuj wyjść na spacer nie wiedząc gdzie chcesz dojść. Będzie to takie błąkanie się bez celu. To jak spakować auto na wakacyjny wyjazd, wsiąść do niego, zapytać resztę rodziny to gdzie jedziemy i usłyszeć 4 różne cele podróży… W dodatku każdy atrakcyjny. I co tu robić?

Planowanie i strategia dojścia do celu, jest tutaj najlepszą odpowiedzią. Tak jak planujesz wakacyjne wypady tak samo planuje się działania w biznesie. A strategia to sposób dotarcia do zaplanowanego celu. Sposobów realizacji celu może być i zazwyczaj jest wiele. Im więcej ich znasz tym szybciej dobierzesz coś dla siebie i zastosujesz z pozytywnym efektem. Byle systematycznie i konsekwentnie jak już wiesz z wzoru na sukces.

Zatem poznaj garść różnorodnych sprawdzonych w praktyce zasad i strategii.

Strategia i droga do celu

Strategia i droga do celu

Strategie biznesowe. Część 1

Brak strategii i celu w biznesie to jak skakanie z kwiatka na kwiatek z wykorzystaniem zmienności wiatru... Czy taki biznes się uda? Tylko gdy znasz...

więcej

Networking - moc sieci kontaktów

Networking - moc sieci kontaktów

Strategie biznesowe. Część 2

Wszystko zaczęło się już w piaskownicy, to tam nawiązaliśmy pierwsze relacje i sympatie "biznesowe". I trwa do dzisiaj: poznawanie i korzystanie z mocy sprawczej innych ludzi...

więcej

Dźwignia

Dźwignia

Strategie biznesowe. Część 3

Dobrze przyłożona dźwignia efektywnie wzmacnia a właściwie wznosi nasze działania biznesowe na poziom wyższy. Poznaj 4 rodzaje dźwigni wraz z zastosowaniem.

więcej

Strategie Jaya Abrahama

Strategie Jaya Abrahama

Strategie biznesowe. Część 4

Dobre wytestowane w praktyce strategie w dodatku uniwersalne bo fundamentalne w biznesie. Ich znajomość powinna być obowiązkowa.

więcej

Zasada Pareto 80/20

Zasada Pareto 80/20

Strategie biznesowe. Część 5

To właśnie praktyczne biznesowe zastosowania Zasady Pareto są zaprezentowane w materiale filmowym wyjaśniającym czym jest zasada nierównego podziału 80/20.

więcej

Zasada kija

Zasada kija

Strategie biznesowe. Część 6

Sprawdza się w projektach przy których nie masz dostatecznie dużej wiedzy by samodzielnie sprawdzić jakość usługi której wykonanie zlecasz. Poznaj i zastosuj.

więcej

Jak podejść do zlecania budowy strony www?

W tym cyklu materiałów filmowych koncentrujemy się na warsztacie osoby zlecającej zbudowanie strony www. Dowiesz się jakie są modele e-biznesowe serwisów www, rodzaje witryn ze względu na zadanie do wypełnienia oraz z kim i jak zabrać się za tworzenie strony www. Tak by wyszło już za pierwszym razem jak najlepiej.

 

 

Modele e-biznesu

Modele e-biznesu

Jak podejść do zlecania budowy strony www? Część 1

Modele biznesu prowadzonego w Internecie trafnie Philip Greenspun sprowadził do 4 jego typów. Podział prosty i wyraźnie pokazujący jakie inwestycje i w co należy poprowadzić budując dany model e-biznesu.

więcej

Funkcjonalne rodzaje stron www

Funkcjonalne rodzaje stron www

Jak podejść do zlecania budowy strony www? Część 2

Czy wiesz do czego służy strona www typu Landing Page? A do czego używamy Squeeze Page? Prezentowany materiał wideo omawia te oraz inne istotne typy stron www.

więcej

3 fazy odziaływania strony na oglądającego

3 fazy odziaływania strony na oglądającego

Jak podejść do zlecania budowy strony www? Część 3

3 kluczowe fazy oddziaływania strony www na oglądającego. Krok po kroku trzeba wykonać zawarte w materiale wideo prace przy budowie dobrej strony www.

więcej

Kto jest kim przy budowie strony www?

Kto jest kim przy budowie strony www?

Jak podejść do zlecania budowy strony www? Część 4

Kto jest kim i za co odpowiada na budowie strony www? Kogo i na jakim etapie wykorzystać? Kto powinien na stałe wejść do zespołu firmy e-biznesowej

więcej

4 sposoby na zbudowanie strony www

4 sposoby na zbudowanie strony www

Jak podejść do zlecania budowy strony www? Część 5

Z tym jest zawsze kłopot: kto mi zrobi dobrze stronę www? Są na szczęście tylko czy może aż 4 sposoby na zbudowanie strony www...

więcej

6 głównych etapów budowy strony www

6 głównych etapów budowy strony www

Jak podejść do zlecania budowy strony www? Część 6

Większość osób, które do nas trafiły przechodziła te etapy - ale wykonując je niejako od końca. Efekt po jakimś czasie rozczarowanie e-biznesem. Poznaj prawidłową kolejność prac.

więcej

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www?

Strona internetowa jest jak dom. Pewne elementy konstrukcyjne muszą wystąpić a inne są opcjonalne.  Nawet te które muszą wystąpić, jak ściany dachy okna i drzwi, można wykonać dowolnie. Dowolnie nie oznacza bez zasad. Tak samo jest z budową stron www, są elementy które przyzwoita strona www mieć musi, jak i te które są wspomagającym dodatkiem.

Czy wiesz czego wymagać od twórców Twojej strony www? Jakie elementy muszą się na niej znaleźć a za co nie ma sensu płacić? Czy zrobili to zgodnie ze sztuką i zasadami czy na „odwal” bo inwestor i tak nie wie jak być powinno?

Z tego potężnego cyklu wykładów dowiesz się: Co musi zawierać dobrze zbudowana strona www? Będziesz świadomie umiał  zamówić, odebrać i rozwijać swoją stronę www. Zdobędziesz wiedzę, która ułatwi Tobie kontakty i rozmowy z ludźmi budującymi strony www. Jak równy z równym.

Nagłówki - tekst Twój pracownik

Nagłówki - tekst Twój pracownik

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www? Część 1

Jak wizualnie pokazać tekst by odczucie psychiczne było "chcę to przeczytać!" Wideo o typografii pierwszego elementu perswazyjnego jakim jest nagłówek.

więcej

Akapity - tekst Twój pracownik

Akapity - tekst Twój pracownik

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www? Część 2

Kontynuacja tematu jak pokazać tekst by odczucie psychiczne było "chcę to przeczytać!" Wideo o typografii akapitów i wyróżnień.

więcej

Nawigacja - menu

Nawigacja - menu

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www? Część 3

Intuicyjne poruszanie się po stronie www charakteryzuje dobrą nawigację. Nawigacja na stronach www to nie także menu ale też...

więcej

Linki wewnętrzne

Linki wewnętrzne

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www? Część 4

Wszystko co można na stronie www kliknąć powoduje skok w inne miejsce własej witryny czyli film o tworzeniu prawidłowych linków wewnętrznych.

więcej

Tytuły stron www

Tytuły stron www

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www? Część 5

Najczęściej nie zwracamy na tytuły uwagi omijając je wzrokiem. Meta tagów nie widzimy wcale. A jednak jedno oraz drugie widzi i uwielbia wyszukiwarka.

więcej

Fotografie i obrazy

Fotografie i obrazy

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www? Część 6

Grafika, szczególnie ta mająca biznesowe znaczenie, czyli najczęściej fotografie produktów, wymaga prawidłowego opisania atrybutem ALT. Jak to zrobić dobrze zobaczysz w materiale filmowym.

więcej

Panel dyskusyjny

Panel dyskusyjny

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www? Część 7

Odpowiedzi na wybrane ciekawe pytania jakie pojawiły się po nagraniu materiału filmowego na Akademii Skutecznego E-biznesu.

więcej

Użyteczność i funkcjonalność

Użyteczność i funkcjonalność

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www? Część 8

Czy ten obrazek po obok lewej jest użyteczny? Czy automatyczne kadrowanie okazalo się przydatną funkcją która wytwarza użyteczne elementy graficzne? Jak ugryźć intuicyjną wygodę obsługi stron www zobaczysz w tym materiale filmowym.

więcej

Zakładka

Zakładka "Kontakt"

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www? Część 9

Zakładka "Kontakt" w menu może porządnie wkurzyć lub wspaniale uwiarygodnić stronę www w oczach potencjalnego klienta? Jaką masz zakładkę? I jak być powinno?

więcej

Komunikat

Komunikat "błąd 404"

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www? Część 10

Czy ten niepozorny komunikat na stronie www może przyczynić się do utraty potencjalnej sprzedaży i zysków? Niestety może... Zobacz jak to zrobić by było całkowicie inaczej.

więcej

Lokalna wyszukiwarka

Lokalna wyszukiwarka

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www? Część 11

Lokalna wyszukiwarka na stronie www może zrobić tyle samo dobrego co złego np. dla e-sklepu. Wszystko zależy jak ją zbudujesz. Czy stać Cię na straty jakie powoduje źle zaprogramowana wyszukiwarka?

więcej

Flash i NOA

Flash i NOA

Co musi zawierać‡ dobrze zbudowana strona www? Część 12

Dwa wątki w jednym materiale wideo. Jak rozsądnie używać technologii Flash oraz jak prowadzić odwiedzającego stronę www by wykonał Najbardziej Oczekiwaną Akcję.

więcej

Fundamenty Google Analytics

Skorzystanie z takich narzędzi jak Google Analytics, pozwoli Ci sprawdzić co na Twojej stronie jest najbardziej atrakcyjne dla odwiedzających i co przynosi Ci największe korzyści. Podejmowanie decyzji związanych z promocją strony internetowej nie musi oznaczać zgadywania, ponieważ jak na dłoni widzisz co działa a co nie.

W części poświęconej analizowaniu wyników naszej działalności w sieci znajdziesz prawie 4 godzinny kurs Fundamenty Google Analytics. Został on podzielony na 7 części, w których poznasz system od podstaw aż po definiowanie i śledzenie kampanii marketingowych. Czas poświęcony na naukę na pewno zwróci Ci się już przy kolejnej kampanii.

Wprowadzenie do Google Analytics

Wprowadzenie do Google Analytics

Fundamenty Google Analytics - część 1

Dowiedz się skąd wzięły się narzędzia analityczne, jak działa Google Analytics, jakie ma wady i zalety.

więcej

Konta, profile, podstawowe elementy interfejsu Google Analytics

Konta, profile, podstawowe elementy interfejsu Google Analytics

Fundamenty Google Analytics - część 2

Sprawdź czy masz już zainstalowane Google Analytics na Twojej stronie (może nawet o tym nie wiesz).

więcej

Najważniejsze wskaźniki Google Analytics i segmentacja

Najważniejsze wskaźniki Google Analytics i segmentacja

Fundamenty Google Analytics - część 3

Omówienie najważniejszych metryk Google Analytics takich jak odwiedziny, odsłony, współczynnik odrzuceń i ich znaczenie w raportach. Wiedza niezbędna do prawidłowego analizowania zgromadzonych danych.

więcej

Analiza strony

Analiza strony

Fundamenty Google Analytics - część 4

Przykład analizy strony internetowej z wykorzystaniem Google Analytics. Przegląd raportów dotyczących źródeł ruchu i ich jakości, lojalność odwiedzających oraz cele. W ten sam sposób, krok po kroku, możesz przeanalizować swoją stronę.

więcej

Ścieżki konwersji

Ścieżki konwersji

Fundamenty Google Analytics - część 5

Uzupełnienie materiału na temat analizy strony. W tej części ścieżki konwersji, czyli poszukiwanie miejsca gdzie uciekają nam pieniądze na stronie. Czy drobna zmiana na stronie może przynieść 300mln dolarów przychodu?

więcej

Śledzenie kampanii marketingowych

Śledzenie kampanii marketingowych

Fundamenty Google Analytics - część 6

W tym odcinku zdefiniujemy kampanię marketingową, tak aby można było śledzić dokładnie jej wyniki. Kampania będzie obejmowała zarówno kanały online (AdWords, Facebook CPC, social media, mailingi) jak i kanały offline (plakaty, ulotki). Zobacz jak za pomocą Google Analytics śledzić ulotki!

więcej

Narzędzie do budowania adresów URL Google Analytics

Narzędzie do budowania adresów URL Google Analytics

Fundamenty Google Analytics - część 7

Gotowe narzędzie do sprawnego przygotowania kampanii marketingowej i oznaczania wszystkich wykorzystywanych w niej linków.

więcej

Wprowadzenie do sklepów internetowych

Prowadzenie sklepu internetowego na pierwszy rzut oka wydaje się być zajęciem prostym, lekkim i przyjemnym. Instalujemy oprogramowanie sklepu, dodajemy produktu, uruchamiamy, zamówienia same wpadają a Ty cieszysz się rosnącymi zyskami. Niestety rzeczywistość jest bardziej brutalna.

Wprowadzenie do sklepów internetowych to cykl materiałów z których dowiesz się, o czym musisz pamiętać rozpoczynając i prowadząc taką działalność. Jest to wiedza, która da Ci realny obraz sytuacji i pozwoli uniknąć niepotrzebnych strat czasu i pieniędzy. Pozycja obowiązkowa dla każdego przyszłego właściciela sklepu. Nie oglądasz tylko na własną odpowiedzialność!

Prowadzenie sklepu internetowego po godzinach

Prowadzenie sklepu internetowego po godzinach

Wprowadzenie do sklepów internetowych - część 1

Jeżeli myślisz, że możesz prowadzić sklep internetowy „po godzinach”, to koniecznie obejrzyj ten materiał. Będzie to dla Ciebie kubeł zimnej wody!

więcej

Wybór domeny i oprogramowania sklepu internetowego

Wybór domeny i oprogramowania sklepu internetowego

Wprowadzenie do sklepów internetowych - część 2

Dobra domena i oprogramowanie sklepu internetowego to podstawa. Odpowiednio dobrane w momencie startu, zaoszczędzą ci wielu dodatkowych kosztów w późniejszym okresie.

więcej

Ile kosztuje sklep internetowy? Szacowanie kosztów i przychodów

Ile kosztuje sklep internetowy? Szacowanie kosztów i przychodów

Wprowadzenie do sklepów internetowych - część 3

Zmartwię Cię, nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Jednak przy pewnych założeniach jesteśmy w stanie obliczyć jakie będą koszty utrzymania sklepu i dochody z jego prowadzenia. Czy 30 000zł przychodu na miesiąc to dużo? Sprawdzimy!

więcej