Dwa światy

Internet w biznesie czy biznes w Internecie? Część 1
  • Źródła ruchu na stronie www - złoto

Co znajdziesz w tym materiale wideo?

E-biznes należy tworzyć na trwałych solidnych fundamentach. Jeżeli już na starcie jest złe podejście do tematu to potem zaczyna coraz więcej rzeczy szwankować. I maszyna e-biznesu nie pracuje wydajnie, nie spełnia oczekiwań. Zanim stworzysz e-biznes najpierw odpowiednio wszystko sobie w głowie poukładaj. Zobacz jak to wszystko skroić by dobrze leżało, jak garnitur szyty na miarę.

Wyjaśnimy czym są pomysły i dlaczego przedstawiamy ich tak dużo w filmach. Zakładamy, że im więcej wiesz tym sprawniej dobierasz narzędzia i metody na zwiększanie jakości Twojego biznesu.

Czy już zauważyłeś, że na około Twojego biznesu są dwa światy? Jakie to są światy? Co jest w centrum świata w e-biznesie? Jak to poznasz będziesz wiedział w jakiej kolejności zabierać się do prac nad internetowym biznesem. A jeśli już masz serwis www to pomoże to Tobie zrozumieć co i gdzie zmodyfikować by był jeszcze efektywniejszy.

Wprowadzimy Ciebie w temat tego czym jest NOA czyli najbardziej oczekiwana akcja, dowiesz się jaki jest najważniejszy wskaźnik marketingowy który powinieneś znać i obserwować w swoim e-biznesie. Co ciekawe wcale to nie jest liczba osób odwiedzających stronę www! A czy wiesz, że większość posiadaczy serwisów www nie zna tego wskaźnika bo go nie obserwuje?

Co jest łatwiej zrobić? Namówić potencjalnego klienta na zapisanie się na newsletter czy do zakupu usługi/produktu z Twojej oferty? W jakiej kolejności to robić?

Dowiesz się jakie są źródła ruchu na stronie www, które są największe i jaki to ma wpływ na e-biznes.

Obalimy mit pozycjonowania i gnania na oślep byle tylko być jak najwyżej. Rób to ale mądrze tak by się opłacało. Czyli jak? Poznasz historie firm dla których pozycjonowanie nie było korzystne oraz jak zastosowanie zasady Pareto pozwoliło zwiększyć dochody.

Schemat jaki Adam Pioch rysuje i z przykładami omawia podczas tego filmu jest fundamentalny do poznania i stosowania. Odwołania do niego przewijają się w wielu kolejnych materiałach filmowych.