Śledzenie kampanii marketingowych

Fundamenty Google Analytics - część 6
  • Śledzenie kampanii marketingowych

Co znajdziesz w tym materiale wideo?

W poprzednich odcinka przedstawiliśmy podstawowe informacje dotyczące Google Analytics, przeszliśmy przed najważniejsze metryki, aby wreszcie dokonać  analizy strony internetowej.

W tym odcinku zajmiemy się przygotowaniem kampanii marketingowej tak, aby można było śledzić dokładnie jej wyniki. Zajmiemy się:

Kampania będzie obejmowała zarówno kanały online (AdWords, Facebook CPC, social media, mailingi) jak i kanały offline (plakaty, ulotki). Pokażemy jak śledzić np. ilość wejść z ulotek. Tak, jest to możliwe!

Poznasz pięć wymiarów kampanii marketingowych: źródło, medium, kampania, treść i hasło. Nazwy brzmią znajomo? Jeżeli masz już za sobą pozostałe odcinki naszego cyklu Fundamenty Google Analytics to nie raz już udało Ci się pewnie na te nazwy trafić. W tym odcinku omówimy je szczegółowo i pokażemy Ci jak możesz z nich korzystać.

Spis treści

Planujemy kampanię marketingową
00:17
Wymiary śledzenia kampanii marketingowych
09:56
Budowanie linków (tagowanie)
16:40
Gdzie szukać wyników w panelu Google Analytics?
19:21
A jak oznaczyć ulotki? Na pewno nie tak jak na obrazku obok:)
27:15
Narzędzia wspomagające tagowanie (w tym autotagowanie oraz reklamy cpc).
32:49
Dobre praktyki śledzenia kampanii marketingowych
43:07

Zobacz także